Byzantine Churches and Monasteries of Crete

 

βυζαντινές Εκκλησίες

και Μοναστήρια της Κρήτης
(Αυτό το άρθρο είναι από το αρχείο Balkanalysis.com) Βυζαντινές Εκκλησίες και Μοναστήρια της Κρήτης: Ένας πλήρης οδηγός για τους ιερούς τόπους της Κρήτης , με ένα συνημμένο χάρτη της κάθε διαδρομή Του Νίκου Ψιλάκη ΚΑΡΜΑΝΩΡ (1994), 205 σελ . , Πολλές έγχρωμες εικόνες και διπλώστε-out χάρτη Χρωμάτων Κριτική Από ΤΟΝ Christopher Deliso Σημαντική σημείωση: αυτό το βιβλίο δεν είναι διαθέσιμο από την Amazon.com . Παρεμβάλλονται συνδέσεις τίτλος αναφέρεται σε παραγγελία instructions- παρακαλούμε δείτε κάτω μέρος της κριτικής για τα πλήρη στοιχεία . Βυζαντινές Εκκλησίες και Μοναστήρια της Κρήτης είναι ένας υπέροχος και πλήρως εικονογραφημένο βιβλίο , και όχι απλώς μια συλλογή ντοκιμαντέρ των εκκλησιών στο μεγαλύτερο νησί στην Ελλάδα ; πολύ περισσότερο από αυτό, λέει την πνευματική ιστορία της Κρήτης, ύφανση μαζί θρύλους, μύθους και ζωντανά τα ιστορικά γεγονότα σε μια αφήγηση που οι δύο αφηγείται και οδηγούς . Έτσι είναι τόσο ένα θαυμάσιο βιβλίο για να περιηγηθείτε , ενώ στο σπίτι, και απαραίτητος σύντροφος για τους ταξιδιώτες κατευθύνθηκε προς την Κρήτη και ενδιαφέρονται για την ορθόδοξη κληρονομιά , τόσο ζωτικής σημασίας για την Ελλάδα και τους ανθρώπους της .








 

μοναστήρια της Κρήτης, μοναστήρια κρήτης, βυζαντινές μνήμες, βυζαντινά memorys Ψιλάκης, ψιλάκης


Μια φορητή Classic Βυζαντινές Εκκλησίες και Μοναστήρια της Κρήτης επωφελείται από την τοπική τεχνογνωσία των ιστορικός Νίκος Ψιλάκης, και τον πλούτο της σε γυαλιστερό έγχρωμες φωτογραφίες που απεικονίζουν τις εκκλησίες, τα μοναστήρια και τις τοιχογραφίες που κοσμούν τους - καθώς και εκλεκτής ποιότητας πλάνα των μοναχών σε δράση », ήχους κουδουνιών, περιεργάζονται χειρόγραφα, και εμφανίζονται απόκοσμα κάτω από μακρύ λευκό γενειάδες. Το βιβλίο μαζί με τη βοήθεια της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, και ο συγγραφέας είχε έτσι χορηγηθεί μοναδική πρόσβαση σε σχεδόν όλα τα μοναστήρια (πολλά από τα οποία είναι πολύ μακριά από την πεπατημένη και σπάνια ανοικτή), καθώς και τα κινητά τους θησαυρούς τους. Ενώ έχει πάνω από 200 σελίδες, το βιβλίο έρχεται σε μια εύχρηστη μορφή χαρτόδετο βιβλίο (24x17 εκ.) Και είναι έτσι ένα φορητό οδηγό που οι ταξιδιώτες μπορούν εύκολα να φέρουν μαζί τους στην Κρήτη, βρίσκεται σε μια διαρκή δέσμευση που περιέχει όλες τις γυαλιστερές σελίδες σε ολόκληρο. Βυζαντινές Εκκλησίες και Μοναστήρια της Κρήτης είναι έτσι ένα κομψό στοιχείο για το σπίτι ράφι, καθώς και ανθεκτικό σύντροφος για τους ταξιδιώτες. Ένα πραγματικό όφελος του βιβλίου είναι ότι ο συγγραφέας όχι μόνο παρέχει λεπτομερείς περιγραφές των εκκλησιών και των μοναστηριών, παρέχει επίσης κατευθύνσεις περπάτημα εντός των χώρων για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τα σημαντικά πράγματα. Παρέχει, επίσης, 16 προαιρετικές εκδρομές σε όλο το νησί που συνδέουν τα μοναστήρια με αποτελεσματικό τρόπο, και ο χάρτης πτυσσόμενο στην τελευταία σελίδα του βιβλίου, πλήρης, με όλα τα μοναστήρια που περιγράφονται, καθώς και τις μεγάλες πόλεις και τα χωριά της Κρήτης, παρέχει επίσης ένα χρήσιμο σημείο αναφοράς για τους επισκέπτες για να πάρουν τα ρουλεμάν τους.




 

 

μοναστήρια της Κρήτης, μοναστήρια κρήτης, βυζαντινές μνήμες, βυζαντινά memorys Ψιλάκης, ψιλάκης

Εισαγωγή: Ιστορία, Μύθος, Θησαυρός Πριν μπουν στην μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου, ο συγγραφέας Ψιλάκης παρέχει μια απαραίτητη σύντομη επισκόπηση της ιστορίας της Κρητικής πνευματικότητας και μάλιστα στο νησί από τη στιγμή της γέννησης του Δία σε μια σπηλιά στο διάσημο βουνό. Ψηλορείτης (2.456 m) μέσα από την Βυζαντινή περίοδο, η σύντομη περίοδο των αραβικών έλεγχο, την ανανεωμένη κανόνα του Βυζαντίου, και, τέλος, της Βενετίας, της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και τη σύγχρονη Ελλάδα. Η εισαγωγή αυτή παρέχει έτσι μια συνοπτική επισκόπηση της κρητικής ιστορίας για τους επισκέπτες που δεν μπορεί να γνωρίζει πολλά για το νησί και την πλούσια ιστορία της. Τέλος, ο συγγραφέας αφιερώνει 3 σελίδες στο Ιστορικό Μουσείο Κρήτης στο Ηράκλειο, λεπτομερώς πλούσια συλλογή της εκκλησιαστικής τέχνης, αρχαία νομίσματα και κοσμήματα, έργα τέχνης από τους ομοίους του ιθαγενών γιος του Ελ Γκρέκο, παραδείγματα της ένδυσης και άλλα παραδοσιακά κρητικά αντικείμενα, καθώς και ένα πλήρες μοντέλο για το τι πρωτεύουσα της Κρήτης έμοιαζε στον 17ο αιώνα. Η εισαγωγή συζητά επίσης συλλογές εικονίδιο και σύγχρονες εκκλησίες της Κρήτης πριν συνεχίσετε στο κυρίως τμήμα του βιβλίου. Από τα Μοναστήρια Δεδομένου ότι ο συντάκτης αναφέρεται, Κρήτη μπορεί να υπερηφανεύεται για πάνω από 800 τοιχογραφίες εκκλησιών, και ως εκ τούτου, «είναι αδύνατο να τα επισκεφθείτε όλα. «Βυζαντινές Εκκλησίες και Μοναστήρια της Κρήτης, επομένως επικεντρώνεται στην κορυφή 137 - σε κάθε περίπτωση, πολλά περισσότερα από ό, τι οι περισσότεροι επισκέπτες θα έχουν χρόνο για. σε όλες τις περιπτώσεις, ο συγγραφέας παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σε σαφή και απλή πεζογραφίας για την ιστορία της κάθε δομής, για να ο βαθμός στον οποίο είναι γνωστό. Πράγματι, πολλές από τις παλαιότερες εκκλησίες και μοναστήρια έχουν τις ρίζες τους στο μακρινό παρελθόν, και χρονολογούνται πάνω από 1.000 χρόνια. Αλλά η σπανιότητα των πληροφοριών σε ορισμένες περιπτώσεις μόνο προσθέτει στην μαγεία τους.








 

μοναστήρια της Κρήτης, μοναστήρια κρήτης, βυζαντινές μνήμες, βυζαντινά memorys Ψιλάκης, ψιλάκης


Μερικά παραδείγματα που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν τη Μονή Καλυβιανής, κοντά Μοίρες στην κεντρική-νότια Κρήτη (σελ. 62). Ενώ μερικές από τις τοιχογραφίες που βρέθηκαν στην καταρρέουσα ημερομηνία εκκλησία του 14ου αιώνα, η ημερομηνία ακριβής ιδρυτικό είναι άγνωστη. Ωστόσο, Καλυβιανής έχει ζωτικό ιστορία για το Κρητικό λαό. Κατά τη διάρκεια των κακουχίες που προήλθε από μια αιματηρή τουρκική καταστολή μετά την ξεμπλοκάρισμα της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, οι Οθωμανοί έκαψαν δεκάδες εκκλησίες και χρησιμοποιούνται Καλυβιανής ως σταθερή. Αλλά κατακεκλιμένα 1865 ένας νησιώτης ανακάλυψε μια θαυματουργή εικόνα στο εσωτερικό, το οποίο προσέλκυσε αμέσως πλήθη προσκυνητών από όλη την Κρήτη. Όταν οι Τούρκοι άρχισαν να καταπιέζουν τους επισκέπτες, το περιστατικό ξεσήκωσε την προσοχή των Μεγάλων Δυνάμεων, κυρίως στη Ρωσία, ο οποίος πίεσε τους Τούρκους να επιτρέψει την πρόσβαση Κρητικούς. Το περιστατικό ήταν μια τέτοια αμηχανία ότι ο Οθωμανός διοικητής στο Ηράκλειο απολύθηκε, αλλά από εκείνη την ημέρα οι Κρητικοί έχουν προσκύνησε Καλυβιανής και το εικονίδιό του και το μοναστήρι παραμένει "ένα από τα πιο σημαντικά θρησκευτικά κέντρα στην Κρήτη." Δύο άλλα διάσημα παραδείγματα της Κρητικής πνευματικότητα, αν και έντονα αντικρουόμενες, είναι η Μονή του Chrisoskalitsa και το Μοναστήρι της Arkathi (Αρκάδι). Ο πρώην, μια πανέμορφη στοχαστικό χώρο που βρίσκεται σε έναν απότομο βράχο πάνω από τη θάλασσα, στη νοτιοδυτική άκρη του νησιού, έχει (ή είχε), σύμφωνα με το μύθο ένα χρυσό βήμα (σελ. 142). Τώρα αυτό ασβεστωμένα, κομψό δομή κατοικείται από λίγους μοναχούς, η θέση του βεβαιώνει και πάλι στην ελληνική εκτίμηση της αρμονίας με τη φύση, όταν επιλέγουν τις θέσεις τους για να χτίσουν τις εκκλησίες.
 

μοναστήρια της Κρήτης, μοναστήρια κρήτης, βυζαντινές μνήμες, βυζαντινά memorys Ψιλάκης, ψιλάκης


Όσο για την πρώην, Αρκαδίου είναι σεβαστός ως η τοποθεσία του σπερματικού στιγμή στην σύγχρονη ιστορία της Κρήτης (σελ 156). Τον Νοέμβριο του 1866 900 Κρητικοί, συμπεριλαμβανομένων 600 γυναίκες και παιδιά, κατέφυγαν στην εκκλησία στο πρόσωπο 15.000 τουρκικών πολιορκητών. Αντί βασανιστήρια πρόσωπο και το θάνατο στα χέρια των Τούρκων, οι Έλληνες μέσα συμψηφιστεί μαζική καταστήματα της gunpowder- σκοτώνοντας τον εαυτό τους και εκατοντάδες Τούρκοι στρατιώτες ταυτόχρονα. Λέει ο συγγραφέας, «ότι το περιστατικό θεωρείται ως μία από τις πιο σημαντικές στη σύγχρονη ιστορία της Κρήτης.» Σήμερα, το μοναστήρι είναι πλήρως ανακαινισμένο, αναπληρώνονται με λουλούδια και γουργουρίζει γάτες. Η Μονή της Gdernetto (Γουβερνέτου) στο βορειοδυτικό Ακρωτήρι χερσόνησο είναι άλλο ένα μοναστήρι που ξεχωρίζουν με την μοναδική πέτρινα γλυπτά και μια σπηλιά εκκλησία στη γύρω περιοχή όπου έζησαν οι μοναχοί ερημίτης από τα βυζαντινά χρόνια (σελ. 121). Στην πραγματικότητα, αυτό συνδέεται με τη λατρεία του Αγίου Ιωάννη του Ερημίτη και κατοικεί ένα όμορφο απόκρημνα σημείο σε μία από απομονωμένες ακρωτήρια της Κρήτης. Ενδιαφέρουσες Θρύλοι και ιστορίες σπηλαίου εκκλησίας Γουβερνέτου, η Arkouthiotissa, χαρακτηρίζεται επίσης από θρύλους που είναι τόσο μοναδικό και υποδειγματικό της παρόμοιες παραδόσεις σε όλο τον κόσμο μοναστική -. και όχι λιγότερο σημαντικά, τα οποία δείχνουν την συνέχεια με ειδωλολατρικά θρησκευτικά παρελθόν στην Ελλάδα ο ναός είναι το όνομά του από μια αρκούδα, η κατεψυγμένη μορφή του οποίου αιωρείται πάνω από ένα φανταστικό στέρνα βαθιά μέσα στο σπήλαιο. Ενώ η «αρκούδα» είναι πιθανώς ένα σταλαγμίτη, ο συγγραφέας λέει, οι βυζαντινοί μοναχοί προστεθεί σε αυτό την ακόλουθη λεζάντα: «η αρκούδα ήταν ζωντανός φορά και [να] χρησιμοποιείται για να πιει όλο το νερό της δεξαμενής, στερώντας έτσι από τους διψασμένους μοναχούς της το. Οι μοναχοί και οι λοιποί εκπρόσωποι της περιοχής δεν μπορούσε να δει η αρκούδα πόσιμο το νερό, ακόμα όταν πήγαν στη σπηλιά που πάντα βρίσκεται η δεξαμενή στεγνώσει εντελώς. Μια μέρα που βρισκόταν στην αναμονή και είδε την αρκούδα πλησιάζει. Ήταν τόσο μεγάλη που το σπήλαιο έγινε σκοτάδι. Οι άνθρωποι που το είδαν ήταν φοβάται τον θάνατο. Ένας από αυτούς άρχισαν αμέσως να ζητιανεύουν την Παναγία για βοήθεια. Δεν είχε καλά καλά τελείωσε την προσευχή του από ό, τι η αρκούδα ήταν απολιθωμένο! Η πέτρα αρκούδα έχει στο καζανάκι για πολλούς αιώνες από τότε ... "Ωστόσο, υπάρχει περισσότερος σε το μύθο από αυτό:. Ως συγγραφέας αφηγείται, οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν για να προσκυνήσουν τη θεά Άρτεμη - με τη μορφή μιας αρκούδας - στο σπήλαιο Και ακόμη και μετά την πίστη στους αρχαίους θεούς "είχε ξεθωριάσει», οι ντόπιοι συνέχισαν να αντιμετωπίζουν το σπήλαιο ως ιερό. Η ημέρα της γιορτής στην Ορθόδοξη ημερολογιακών 2η του Φεβρουαρίου - Συμβαίνει επίσης να συμπίπτει περίπου με την αρχαία γιορτή για το Artemis. Πολλές άλλες θρύλους και παραμύθια που προσδιορίζονται με τα μοναστήρια στην Κρήτη, όπως και οι ιστορικές αφηγήσεις. Το πιο ζωντανό από αυτά τα νέα καταμέτρηση, όπως με το Αρκάδι, την καταστολή και την αιματοχυσία των Οθωμανών μετά από τις συχνές εξεγέρσεις των Κρητικών νευρικός, ιδίως το 1821 και το 1866. Ωστόσο, δεν έχει σημασία πόσες φορές οι Τούρκοι κατακρεούργησε τους μοναχούς και κατέστρεψαν τις εκκλησίες τους, οι insuppressible Κρητικοί έσπευσαν να τα ξαναχτίσουν. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες θρύλους που πιστοποιεί πιο μακρινές περιόδους, όπως αυτή των Ενετών (1204-1669) και τη βυζαντινή εποχή πριν από αυτό. Μερικά από αυτά τα παραμύθια λένε στο πλαίσιο των επιμέρους εκκλησίες και μοναστήρια, άλλοι σε σύντομη έρευνα του συγγραφέα της ιστορίας του μοναχισμού στην Κρήτη (σελ. 26-31), η οποία παρέχει επίσης χρήσιμες διακρίσεις μεταξύ των δύο τύπων της μοναστικής ζωής, η κοινοτική και μοναχικό (κοινοβιακή και ιδιόρρυθμο).










 

μοναστήρια της Κρήτης, μοναστήρια κρήτης, βυζαντινές μνήμες, βυζαντινά memorys Ψιλάκης, ψιλάκης


Legacy: Κρητικής Σχολής και της Αναγέννησης Standouts
Τέλος, οι φωτογραφίες και τα έγγραφα της εκκλησιαστικής τέχνης και κοσμήματα μαρτυρούν την ιστορική δημιουργικές δυνάμεις των Κρητικών , η οποία οφείλεται στην κατά κύριο λόγο θρησκευτική κατεύθυνση της κοινωνίας που βρέθηκαν πρωτογενούς την έκφρασή τους μέσα από την εκκλησιαστική τέχνη . Ιωάννης Κορνάρος και ο μεγάλος El Greco είναι δύο από τους πιο διάσημους ζωγράφους που αναφέρθηκαν , αλλά και πολλές άλλες ανώνυμες τοιχογραφίες μαρτυρούν επίσης ξεχωριστό στυλ της «Κρητικής Σχολής» ζωγραφικής, που χαρακτηρίζεται από εκφραστικότητα και η ευαισθησία του. Η μικτή παράδοση που μεγάλωσε μετά την Ενετική κατάκτηση του 1204 είχε ως αποτέλεσμα ένα μοναδικό συνδυασμό των ιταλικών και Βυζαντινών επιρροών , το οποίο βοήθησε να δημιουργηθεί ένα πρότυπο για την ιταλική ζωγραφική της Αναγέννησης του 15ου αιώνα . Δεν παρεμπιπτόντως, καλλιτεχνικές Κρητική καλλιγραφία συνέβαλε επίσης στην αύξηση της τυπογραφίας στη Δύση , το πιο διάσημο παράδειγμα είναι ο Μάρκος Μουσούρος, ο τύπος σχεδιαστών για το θρυλικό Άλδου Μανούτιου, ανθρωπιστή του 15ου αιώνα και το πρώτο μεγάλο εκτυπωτή βιβλίο της Ελληνικής και της Λατινικής κλασικά . Κρήτη παρήγαγε επίσης διανοούμενους, όλα εκ των οποίων έλαβαν ισχυρή εκπαίδευσης μέσω των σχολείων και έμαθε μοναχοί , πιο αξιοσημείωτη είναι η πύρινη ασκεί πολεμική και πνευματική Γεώργιος Trapenzountios. Ο συγγραφέας Βιτσέντζος Κορνάρος παράγεται επίσης το πιο γνωστό έργο της κρητικής λογοτεχνίας , τα Ερωτόκριτος. Έτσι, μπορεί δικαιολογημένα να λεχθεί, όπως μελετητές έχουν από καιρό βεβαιώνεται, ότι μια πραγματική αναγέννηση συνέβη στην Κρήτη παράλληλα με το ιταλικό μία .

μοναστήρια της Κρήτης, μοναστήρια κρήτης, βυζαντινές μνήμες, βυζαντινά memorys Ψιλάκης, ψιλάκης


Συμπέρασμα: ανεπιφύλακτα Συνιστάται
ΝΑ ολοκληρώσω, βυζαντινές εκκλησίες και μοναστήρια της Κρήτης είναι ένα όμορφο και ενημερωτικό οδηγό για μερικά από τα πιο σημαντικά πολιτιστικά σημεία της Κρήτης . Οι επισκέπτες του νησιού προσπαθούν να εκτιμήσουν την ιστορία του θα κάνει καλά να ξεκινήσει εδώ . Το βιβλίο είναι σύντομη, περιεκτική και απλή, και το σημαντικότερο, εξιστορείται από έναν τοπικό εμπειρογνώμονα που δραστηριοποιούνται στους τομείς της ιστορίας και της αρχαιολογίας . Είναι η καλύτερη επιλογή, ακόμη και από το περίφημο Μπλε Οδηγοί, είναι καλύτερα εικονογραφημένα, μια πιο γρήγορη και πιο κατατοπιστική ανάγνωσης, και μόνο ως φορητή. Όλοι οι επισκέπτες της Κρήτης θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με το βιβλίο και , ακόμη και για σας πολυθρόνα τους οπαδούς του ελληνικού πολιτισμού και την ορθόδοξη παράδοση , διαβάζοντας τις ζωντανές τους λογαριασμούς και φανταστικές φωτογραφίες θα σας εμπνεύσει για να κάνει το ταξίδι στο μεγαλύτερο και καλύτερο νησί στην Ελλάδα. Βυζαντινές Εκκλησίες και Μοναστήρια της Κρήτης δεν είναι διαθέσιμο στο Amazon.com . Μπορείτε να το αγοράσετε με ασφάλεια, εύκολα και γρήγορα σε απευθείας σύνδεση, μέσω της ιστοσελίδας CretaShop.